maandag 13 januari 2014

Even voorstellen!

Beste ouders en leerlingen,

Mijn naam is Rianne Wellenberg en ik ben 19 jaar. Ik kom uit Nederland uit de buurt van Twente. Mijn hobby’s zijn sporten en vooral gezellige dingen doen met vrienden, vriendinnen en familie.

Vanaf 7 januari 2014 ben ik hier begonnen met mijn stage. Mijn stage zal duren tot 25 april 2014. Elke dinsdag tot en met vrijdag zal ik op school zijn. Tot 9.00 ben ik in het 1e en 2e leerjaar in de groep van Caroline. Ik help dan groepjes kinderen uit de methode van veilig leren lezen. Op woensdag na de ochtendpauze ben ik bij de kleutertjes in de groep van Els. Ik help hier ook tijdens de atelierlessen. Op donderdagmiddag geef ik atelier aan een groepje kinderen. De rest van de tijd ben ik bij het 5e en 6e leerjaar. Dat is in de groep van Freya. Ik heb het nu al erg naar mijn zin op deze school.

Ik heb voor deze stage gekozen, omdat ik benieuwd was hoe het zou zijn op een andere school met een andere manier van onderwijs dan dat ik in Nederland ben gewend. Voor mijn school in Nederland zijn er ook een aantal opdrachten die ik moet doen. Zo is er een scriptie die ik houd over de ouderbetrokkenheid in Belgiƫ. Hier hoop ik hard aan te kunnen werken. Verder zal ik kleine groepjes begeleiden en af en toe lesjes overnemen. Ik hoop hier veel te leren en een erg leuke tijd te hebben met de kinderen en de rest van het team.

Groetjes Rianne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten